Wednesday, 28 March 2018

Shabe Meraj Nalain Arsh Par?

Shabe Meraj Nalain Arsh Par?

Meraj Ki Raat Ka Waqiya Bayaan Karte Huye Kuchh Muqarrireen Ek Riwayat Ko Kasrat Se Bayaan Karte Hain Aur Wo Riwayat Kuchh Is Tarah Hai Ke Shabe Meraj Jab Nabiye Kareem Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Arsh Par Pahunche To Aap Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Apne Nalain Utarne Lage To Allah Ta'ala Ne Aap Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ko Nalain Utarne Se Mana Farmaya Aur Phir Aap Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Nalain Pehen Kar Arsh Par Tashreef Le Gaye

Kuchh Muqarrireen Is Riwayat Ko Is Tarah Bayaan Karte Hain Ke Jab Hazrat Moosa Alaihissalam Kohe Toor Par Gaye To Allah Ta'ala Ne Hukm Diya Ke Aye Moosa! Apne Nalain Utaar Dijiye Jabki Shabe Meraj Humare Nabi Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ne Nalain Utarna Chaha Lekin Allah Ta'ala Ne Farmaya Ke "Aye Mehboob! Aap Nalain Na Utarein Balki Isi Tarah Tashreef Laayein" Phir Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Nalain Pehen Kar Arsh Par Tashreef Le Gaye

Is Riwayat Ke Baare Mein Kuchh Arz Karne Se Pehle Hum Ye Batana Apni Zimmedari Samajhte Hain Ke Ye Riwayat Kis Kitab Mein Hai, Chunanche Allama Ismayeel Haqqi Rehmatullahi Ta'ala Alaih Ne Quraan -e- Kareem Ki Is Aayat
(انی انا ربک فاخلع نعلیک)
Ke Tehat Tafseer Karte Huye Is Waqiye Ko Tehreer Farmaya Hai Aur Baaz Sufiya -e- Kiraam Ke Nazdeek Ye Riwayat Sabit Hai Lekin Ulma -e- Muhaqqiqeen Ne Is Riwayat Ko Be Asal Aur Batil Qaraar Diya Hai Chunanche, Chand Ulma Ke Aqwaal Peshe Khidmat Hain, Mulahiza Farmayein

(1) Imam -e- Ahle Sunnat, Mujaddid -e- Deen -o- Millat, Aala Hazrat, Imam Ahmad Raza Barelvi Alaihi Rehma Likhte Hain Ke Ye Mahaz Jhoot Aur Mauzu Hai

(کذا فی احکام شریعت، حصہ دوم، صفحہ نمبر164)

(2) Malfoozat -e- Aala Hazrat Mein Hai Ke Ye Riwayat Mahaz Batil Wa Mauzu Hai

(کذا فی ملفوظات اعلی حضرت، حصہ دوم، صفحہ نمبر293)

(3) Khalifa -e- Huzoor Muftiye Aazam Hind, Shaarahe Bukhari, Hazrat Allama Mufti Shariful Haque Amjadi Alaihi Rehma Likhte Hain Ke Nalain Muqaddas Pehne Huye Arsh Par Jaana Jhoot Aur Mauzu Hai Jaisa Ke Aala Hazrat Imam Ahmad Raza Barelvi Alaihi Rehma Ne Irfaan -e- Shariat, Hissa Dom (Second), Safa No.9 Par Tehreer Farmaya Hai

(کذا فی فتاوی شارح بخاری، جلد اول، صفحہ نمبر306)

(4) Ek Aur Sawal Ke Jawab Mein Hazrat Allama Mufti Shariful Haque Amjadi Alaihi Rehma Farmate Hain Ke Is Riwayat Ke Jhoot Aur Mauzu Hone Ke Liye Yahi Kaafi Hai Ke Kisi Hadees Ki Moatbar Kitab Mein Ye Riwayat Mazkoor Nahin, Jo Sahab Ye Bayaan Karte Hain Ke Nalain -e- Paak Pehne Huye Arsh Par Gaye, Unse Puchhiye Ke Kahan Likha Hai

(ایضاً، صفحہ نمبر307)

(5) Hazrat Allama Maulana Muhammad Aasim Raza Qadri Muzaffarpuri Madda Zillahul Aali Likhte Hain Ke Talash Ke Bawjood Faqeer Ki Nazar Se Koi Hadees -e- Sahih Ya Zayeef Nahin Guzri Jis Mein Iska Suboot Ho Albatta "Ma'arijun Nuboowat" Safa No.114 Par Hai Ke,

انگاہ جبرئیل ردای از نور در برآنسرور علیہ السلام افگند و نعلینی از زمرد پائے اودرآور

Yaani, Hazrat Jibrayeel Alaihissalam Ne Waqte Meraj Noor Ki Chadar Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ko Udha Di Aur Aap Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ke Paaye Aqdas Mein Zumrad Pathhar Se Bana Hua Nalain Shareef Pehna Diye
Isse Maloom Hua Ke Nabiye Kareem Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Shabe Meraj Jo Nalain -e- Paak Pehen Kar Tashreef Le Gaye Wo Koi Aam Nalain -e- Paak Na Tha Balki Allah Ta'ala Ki Taraf Se Tha Aur Khaas Us Raat Ko Aapke Liye Bheja Gaya Tha Magar Is Mein Bhi Waazeh Taur Par Nalain Shareef Pehen Kar Arsh Par Jaana Saabit Nahin Lihaza Iske Mutalliq Sukoot Behtar Hai

(ملخصاً، فتاوی بریلی شریف، صفحہ نمبر352)

(6) Hazrat Allama Mufti Muhammad Ismayeel Husain Noorani Madda Zillahul Aali Likhte Hain Ke Baaz Sufiya -e- Kiraam Ke Nazdeek Ye Riwayat Saabit Aur Durust Hai Chunanche Allama Ismayeel Haqqi Rehmatullahi Ta'ala Alaih Ne Tafseer Roohul Bayaan Mein Is Riwayat Ko Tehreer Farmaya Hai Lekin Ulma -e- Muhaqqiqeen Aur Muhaddiseen Ne Is Riwayat Ko Bilkul Be Asal Aur Baatil Qaraar Diya Hai Chunanche Allama Yusuf Nabhani Alaihi Rehma Likhte Hain Ke,

قد سئل القزوینی عن وطئہ صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم العرش بنعلہ وقول الرب تقدس: لقد شرفت العرش بذالک یا محمد ھل لہ اصل ام لا؟ فاجاب بما نصہ: اما حدیث وطی النبی صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم العرش بنعلہ فلیس بصحیح ولا ثابت (الی قولہ) وکتب بعض المحدثین بعد کلام القزوینی المذکور ماذکرہ القزوینی ھو الصواب وقد وردت قصۃ الاسراء والمعراج عن نحو اربعین صحابیا لیس فی حدیث احد منھم انہ علیہ الصلاۃ والسلام کان فی رجلیہ تلک اللیلۃ نعل-

(جواھر البحار، جلد3، صفحہ نمبر499، 500)

Yaani, Imam Quzwaini Se Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ke Arsh Par Nalain Le Kar Tashreef Le Jaane Aur Allah Ta'ala Ke Is Farman "Aye Muhammad (Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam) Aapne In Nalain Ke Zariye Arsh Ko Sharf Bakhsha Hai" Ke Baare Mein Puchha Gaya Ke Iski Koi Asal Hai Ya Nahin? To Aapne Jawab Diya Ke Jahan Tak Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ke Nalain Le Kar Arsh Par Tashreef Le Jaane Ka Tallluq Hai To Ye Ghalat Aur Ghair Saabit Hai
Baaz Muhaddiseen Ne Imam Quzwaini Ke Is Jawab Ke Baare Mein Likha Ke Yahi Durust Hai Aur (Ye Baat Bhi Qabil -e- Ghaur Hai Ke) Meraj Shareef Ka Waqiya Taqreeban 40 Sahaba -e- Kiraam Se Marwi Hai Lekin Un Mein Se Kisi Bhi Riwayat Mein Ye Waarid Nahin Ke Us Raat Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ke Paaon Mein Nalain The

Mazkoora Ibarat Se Maloom Hua Ke Tehreer Karda Riwayat Ki Koi Asal Nahin, Aala Hazrat, Imam Ahmad Raza Barelvi Alaihi Rehma Ne Bhi Ahkaam -e- Shariat, Safa No.166 Mein Is Riwayat Ko Mauzu Aur Ghalat Qaraar Diya Hai, Bahaar -e- Shariat Mein Sadarushhariah, Hazrat Allama Mufti Amjad Ali Aazmi Alaihi Rehma Likhte Hain Ke Ye Mash'hoor Hai Ke Shabe Meraj Nabiye Kareem Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Arsh Par Nalain Pehen Kar Tashreef Le Gaye Aur Wayizeen Iske Mutalliq Ek Riwayat Bhi Bayaan Karte Hain, Uska Suboot Nahin Aur Ye Bhi Saabit Nahin Ke Barhana Paa The Lihaza Iske Mutalliq Sukoot Karna Munasib Hai

(بہار شریعت، حصہ16، صفحہ نمبر165)
(انظر: انوار الفتاوی، صفحہ نمبر190)

Is Poori Guftagu Se Ye Baat Sabit Ho Jaati Hai Ke Mazkoora Riwayat Be Asal Aur Mauzu Hai Lihaza Ise Bayaan Karne Se Bachna Laazim Hai

No comments:

Post a Comment