Saturday, 14 April 2018

Humare Nabi Ne Kisi Ki Bakriya Nahin Charayi

Humare Nabi Ne Kisi Ki Bakriya Nahin Charayi

Kya Aapne Bhi Suna Hai Ke Nabiye Kareem Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ne Ujrat Par Dusro Ki Bakriya Charayi?

Ye Sahih Nahin Hai Kyunki Ahle Islam Ka Ye Aqeeda Hai Ke Har Aisa Amal Jisse Makhlooq Nafrat Karti Ho Jaise Jhoot, Gheebat, Khayanat, Jahal Waghaira Aur Har Aisi Bimari Jo Nafrat Ka Sabab Ho Jaise Juzaam, Bars Waghaira Aur Har Aisa Zaleel Pesha Jise Log Aib Samajhte Ho Aur Giri Huyi Nigaho Se Dekhte Ho Jaise Hajamat Aur Ujrat Par Zaleel Pesha, To Ambiya -e- Kiraam Alaihimussalam Un Sab Se Paak Hain

Aqaid Ki Kitabo Mein Ye Baat Maujood Hai Chunanche Mazkoor Hai,

وشرط النبوۃ السلامۃ من دنائۃ الآباء ومن غمز الامھات ومن القسوۃ والسلامۃ من العیوب المنفرۃ کالبرص والجذام ومن قلۃ المروۃ کا لا کل علی الطریق ومن دناءۃ الصناعۃ کالحجامۃ لان النبوۃ اشرف مناصب الخلق مقتضیۃ غایت الا جلال اللائق بالمخلوق فیعتبر لھا ما ینا فی ذلک، ملخصاً
(مسامرہ شرح مسایرہ، صفحہ نمبر93)

Yaani Nuboowat Ki Shart Pasti -e- Nasab, Sakht Dili Se Salamati Hai Aur Baayis -e- Nafrat Aibo Jaise Bars Wa Juzaam Se Aur Qillat -e- Murawwat Jaise Raaste Mein Khana Khane Se Aur Pesha Ki Zillat Wa Pasti Jaise Hajamat Waghaira Se Paak Hona Hai Isliye Ke Nuboowat Makhlooq Ke Mansabo Ka Behtar Sharf Aur Uske Liye Izzat Ka Intehayi Talib Hai, To Nuboowat Ke Liye Iske Manafi Umoor Ka Na Hona Aitbar Kiya Gaya

Hazrat Allama Qaazi Ayyaz Maliki Alaihi Rehma Likhte Hain Ke,

قد اختلف فی عصمتھم (ای الانبیاء) من المعاصی قبل النبوۃ فمنعھما قوم وجوزھا اخرون والصحیح تنزیھھم من کل عیب وعصمتھم من کل یوجب الریب-
(شرح شفا مصری، جلد2، صفحہ نمبر264)

Yaani, Ambiya Ke Qabal -e- Nuboowat Ma'asi Se Paak Hone Mein Ikhtelaf Hua To Isko Ek Qaum Ne Mana Kiya Aur Dusro Ne Jaayez Rakha Aur Sahih Mazhab Ye Hai Ke Ambiya -e- Kiraam Tamam Aibo Se Paak Hain Aur Har Us Cheez Se Jo Shak Paida Kare, Masoom Hain

Aur Ye Zahir Hai Ke Ujrat Par Kisi Ki Bakriya Charana Aisa Zaleel Pesha Hai Jo Sabab -e- Aib Wa Naqs Hai, Isi Bina Par Shaarahe Mishkaat, Hazrat Allama Mulla Ali Qaari Alaihi Rehma Khaas Is Masle Par Likhte Hain Ke

والمحققون علی انہ علیہ الصلاۃ والسلام لم یرع لا حد بالا جرۃ وانمار عی غنم نفسہ وھم لم یکن عیبا فی قومہ-
(شرح شفا مصری، جلد2، صفحہ نمبر448)

Yaani, Muhaqqiqeen Farmate Hain Ke Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ne Ujrat Par Kisi Ki Bakriya Nahin Charayi, Aap Alaihissalam Ne To Sirf Apni Bakriya Charayi Aur Apni Bakriya Charana Aapki Qaum Mein Aib Nahin Tha

Is Ibarat Se Saabit Hota Hai Ke Nabiye Kareem Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ne Ujrat Par Dusro Ki Bakriya Nahin Charayi

Bukhari, Muslim Wa Ibne Majah Waghaira Kutub -e- Hadees Mein Ek Riwayat Hai Jisse Kuchh Ko Shuba (Doubt) Hua, Bukhari Mein In Alfaaz Ke Saath Ye Riwayat Maujood Hai:

کنت ارعاھا علی قراریط لا ھل مکہ

In Kalimaat Mein Na To Kahin Ujrat Ki Tasreeh Hai Aur Na Ujrat Par Dalalat Karne Waala Koi Kalima Hai, Is Hadees Mein Lafze
"قراریط"
Aaya Hai Jise Kuchh Ne Chandi Aur Sone Ke Sikke Ke Kisi Juz Ko Samajh Liya Hai Halanki Is Lafz Se Ye Matlab Lena Ghalat Hai, Chunanche Mulla Ali Qaari Alaihi Rehma Likhte Hain Ke Is Lafz Ka Sahih Matlab Wo Hai Jo Hadees Wa Lughat Waghaira Ke Imam Hazrat Ibrahim Ishaaq Ne Bayaan Farmaya Aur Wo Ye Hai Ke Ye Makka Mein Ek Jagah Ka Naam Hai

(ملخصاً، شرح شفا مصری، جلد2، صفحہ نمبر460)

Jab Ye Maloom Ho Gaya Ke Is Lafz Se Sona Ya Chandi Ka Sikka Waghaira Murad Nahin Balki Ek Jagah Ka Naam Hai To Ab Tarjuma Ye Hoga Ke 'Main Isi Makka Mein Us Jagah (Apni) Bakriya Charata Tha"

Nez Ambiya -e- Kiraam Ke Liye Koi Aisi Baat Karna Bhi Durust Nahin Jis Mein Tauheen Ka Shayeba Bhi Ho Aur Salaf Wa Khalaf Bhi Isko Najayez Farmate Hain, Chunanche Aqaid Ki Kitab Sharahe Mawaqif Mein Mein Hai Ke Ijma Wa Nas Se Ye Kehna Sahih Hai Ke Allah Ta'ala Har Cheez Ka Khaliq Hai Aur Ye Sahih Nahin Ke Allah Ta'ala Najasato Ka Khaliq Hai, Bandaro Aur Suwaro Ka Khaliq Hai Agarche Ye Allah Ta'ala Ki Hi Makhlooq Hain

(شرح مواقف، صفحہ نمبر640)

Agar Ab Bhi Koi Huzoor Sallallaho Alaihi Wa Aalihi Wasallam Ko Ujrat Par Bakri Charane Waala Charwaha Sabit Karne Ki Koshish Karta Hai To Ye Is Baat Ki Nishani Hai Ke Wo Tehqeer -e- Shane Mustafa Ka Aadi Hai Aur Aise Logon Ka Hukm Ye Hai:

وکذالک اقول حکم من غمصہ اوغیرہ برعایۃ الغنم ای یرعیھا بالاجرۃ اوالسھو والنسیان مع انھما ثابتان عنہ الا انہ انما یکفر لا حل التعبیر سبب التحقیر-
(شرح شفا، جلد2، صفحہ نمبر402)

Yaani, Isi Tarah Main Us Shakhs Ka Hukm Bayaan Karta Hoon Jisne Huzoor Alaihissalam Par Aib Lagaya Ya Ujrat Par Bakriya Charane Ke Saath Tehqeer Ki Ya Sahaw Wa Nisyan (Bhool) Ke Saath Haqarat Ki To Wo Tehqeer Wa Tabeer Ke Sabab Se Kafir Hai

(ملخصاً، فتاوی اجملیہ، جلد1، صفحہ نمبر44)

Ek Dusre Maqaam Par Hazrat Allama Mufti Ajmal Qadri Alaihi Rehma Likhte Hain Ke Huzoor Ne Kisi Ki Bakriya Nahin Charayi Balki Apni Bakriya Charayi Aur Ye Aapki Qaum Mein Aib Nahin Tha

(ملخصاً، فتاوی اجملیہ، جلد4، صفحہ نمبر57)

Visit Our Blog For More :-
bazmefaizanerazaofficial.blogspot.com

Join Our Telegram Channel :-
http://t.me/bazmefaizanerazaofficial

Contact Us | +919102520764

Bazme Faizan -e- Raza Pvt. Ltd.

1 comment:

  1. Top 10 Health Tips Of Bananas And Banana Fruit Benefits
    Health Tips Of Bananas

    Health Tips Find Beauty Tips and Tricks For Learn Health
    Pakhealthtips.com/

    Health Tips, Health News, Health Care and Fitness Tips
    Health Tips

    Health Benefits of Fruit: Vitamins, Minerals + Fiber
    Fruit Health Tips

    Health Benefits of Vegetables: Vitamins, Nutrients, Fiber
    Vegetable Health Tips

    ReplyDelete